Illröd och helt slutkörd

Det har varit två hektiska dagar! Igår var jag utomhus från 6:30 på morgonen till ca 21 på kvällen. Det var långpromenad, hoppning, körning, två badomgångar med hästar, stallet och mer ridning!
 
Gårdagen följdes upp med en förmiddagstur till vagn (vilket ju inte är särskilt jobbigt, tack o lov!) men sedan blev det fullt upp med att baka, bära bommar + stöd, hämta hästar, organisera och till sist köra igång kickoffen! Hästfotbollen gick förvånansvärt bra tycker jag, tjejerna var riktigt duktiga även om vissa av hästarna var lite struliga...
 
När träffen var slut hade klockan hunnit bli strax före fem och det var då dags för mig att åka iväg till stallet. Jag försökte rida ut barbacka men det var så fasansfullt mycket mygg att vi fick vända och rida på ridbanan istället. Gallina var fin och mjuk =)
 
Nu ska jag snart sova, för jag är helt slut och trots värmen samt det faktum att huden glöder så känner jag mig lite frusen. Jag borde ha smort mig, solen har gassat hela dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0