Nu är jag tillbaka!

Hoppsan, det blev lite mycket med allt. Men nu börjar ledigheten smyga sig på så det borde hända lite mer här framöver =)
 
Jag får väl börja med att berätta om min fredag, eftersom det inte direkt hänt något kul sedan dess. (Jobbade hela denna helg).
 
Förutom min vanliga morgonpromenad runt sjön åkte jag även in till stan och knatade runt till diverse ställen där. Bland annat fixade jag och några kompisar en supergod brunch på förmiddagen. Det var väldigt trevligt, vi firade att vi överlevt förra veckan!!
 
På eftermiddagen bjöd Gallina på en fullkomligt underbart ridpass! Damen var verkligen helt galet fin, och lydig dessutom. Jag hoppas att det går lika bra imorgon =) Men man vet aldrig hur hon är efter vila, jag har inte hunnit rida i helgen nämligen. Vi får se.
 
I veckan ska jag och syrran åka till Hööks (eller vad det nu blir, någon hästaffär iaf) och shoppa grejer till vår kickoff, det blir ju en liten fotbollsturnering till häst och vi ska givetvis ha hästiga priser! Sedan behövs säkert en del grimskaft och annat till lägrena. Jag kommer även leta upp en bra flugspray till Gallinisen.
 
Vi hörs!
 
Brunchen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0