Projekt inkörning

Igår vad jag på RB hela dagen! Jag och syrran hann göra massor av aktiviteter, bland annat körde vi en tur med Vendela och Zara. Zara (den ljusa på bilderna) är 24 år och världens klippa. Hon är supersnäll, lugn men kan ändå tända till och tackar inte nej till lite racing. Därför kändes det idealiskt att ha henne framför Vendisen på hennes första tur med vagnen utan en person på marken bredvid.
 
Körningen gick jättebra. V är verkligen duktig, hon lär sig snabbt och verkar tycka att det är roligt att äntligen få vara med lite. Eftersom hon gått med föl tidigare har det blivit så att man gärna gosar mer med fölet än henne. Men nu är det Vendisens tur! Hon kommer bli barnens favorit, garanterat!
 
Efter körningen badade vi shettisarna. Vendela var lite tveksam men Zara fick med sig damen ner i vattnet, eftersom Z älskar att bada! Sofie fick hålla pållarna medan jag fotade, men Z fick plötsligt för sig att hon ville simma. Då var det inte lika lätt längre att hålla i båda. Zara fick ta sig en simtur på egen hand :P Tyvärr hade jag lagt ner kameran precis då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0