Regn

Det verkade bara vara jag som hade missat alla varningar om skitväder idag. Jag hann bara promenera till RB, jobba en timme och sedan öppnade himmelen sig och åskan dundrade. Det blev ingen mer promenad för min del. Tur att syrran kunde köra hem mig!! Hade inte varit kul att gå hem i det där.
 
Det positiva med detta väder är givetvis att det går att rida utan att dö av värmeslag. Jag och Gallina var nere i ridhuset och det gick faktiskt rätt så bra =) Gallina var framåt och positiv, mjuk och fin! I slutet kändes det som att jag nästan hade henne precis där jag ville. Jag hoppas att vi imorgon kan fortsätta där vi avslutade idag.
 
Fina hästen! 2011
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0