Självklart

Fasen! Jag åkte till Hööks idag för att köpa ett dressyrspö... och fick jag med något hem eller?!!
 
Jag hade valt ut ett men hittade sedan en tröja jag ville prova. Lade spöt åt sidan i provhytten och glömde det sedan helt. Typiskt. Nu får jag åka en gång till, fast då blir det nog My One, det ligger lite närmre.
 
Jag köpte i alla fall en tröja och en grimma som kan ligga borta vid hagen. Ska snart åka iväg och kolla till min fina lilla häst. Igår verkade hon lite piggare, vilket känns bra. Gallina känner stona som hon går med sedan tidigare, men det var ett år sedan de gick i hagen tillsammans varför hon förmodligen inte kunde komma helt till ro första dagen. Nu verkar dock alla tre trivas bra tillsammans och det är lugnt och harmoniskt. Ett perfekt litet gäng!
 
Utöver Hööks så shoppade jag o syrran loss lite i Kista. Vi var dock så trötta att vi inte orkade igenom alla butiker. Tack och lov är jag lite piggare än igår, jag låg i soffan hela dagen!
 
Imorgon gäller det att vara på topp, vi har 37 (!!!) barn som kommer på lägret och jag jobbar nu 12 dagar i sträck innan nästa lediga helg. Det blir tufft.
 
Blev en sådan här
(bilden lånad från Hööks hemsida, klicka på den för att komma dit!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0