Så blev man sjuk IGEN

Hel otroligt, hade inte ens gått en vecka sedan sist jag blev sjuk! Men idag känner jag mig tack och lov bättre. Det är nämligen så att jag och syrran bestämde att vi skulle köra Vendisen idag, och det bestämdes för över en vecka sedan. Dvs, det kan ju inte missas! Bilder kommer givetvis senare, och eventuellt en film också.
 
Innan jag blev sjuk (i tisdags) satt jag upp på Gallina och kände efter om hon verkade fräch. Och OM hon var fin alltså!! Jag som precis hade bokat tid på kliniken sitter upp på en grymt fräch och mjuk häst så att ridglädjen sprutar ut ur öronen. Hehe, skämt åsido. Men hon var otroligt fin. Allt markjobb har gjort henne gott, inte minst på den diciplinära fronten. Det är definitivt något jag kommer fortsätta med även när vi börjar rida igen.
 
Hej så länge!
 
Vendela och syrran när vi drog pulkan och linor. En positiv liten tjej det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0