Tävlingsarrangör

På söndag ska jag hålla i en hopptävling! Sist jag arrangerade en tävling var 2010 så det har gått ett tag.. Men det ska bli jättekul. Allt är redan klart, från banskiss till påskdekorationer =) Tyvärr blir skaran startande ganska liten, men jag hoppas att denna tävling kan locka flera att vilja vara med. Det är inte så många som hoppar i stallet nämligen.
 
Förr när jag hopptävlade själv var jag ganska påhittig med allt runtomkring mina små träningstävlingar. Jag byggde egna hinderdekorationer och bakade muffins till funktionärer. Jag bjöd in folk från andra stall i närheten och vid en tävling hade jag lyckats samla ihop ca 25 starter. Då var jag ganska nervös!
 
Här är en bild på mina blommor och en bild på två av mina svampar. Jag har gjort fyra svampar i olika storlekar, polkagrisar och eventuellt något mer som jag inte kommer ihåg just nu.. Har även byggt ett hus man kan hoppa över!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0