Träningsvärk..

... i hela ryggen!! Jisses, förstår inte hur det gick till. Jag brukar normalt sett få träningsvärk med en dags fördröjning, men redan idag är det riktigt stelt. Det här med stretching är något jag borde överväga att göra oftare efter ridning.
Mickey
 
Jag och syrran var ute med Mickey och Wio igår i solskenet. Det blev en riktig långkörare eftersom marken på de flesta ställena var så knöglig att vi fick skritta väldigt sakta. Hästarna var dock pigga och glada. Speciellt Wio var på bus-humör.
 
Då vi skrittade på en asfaltsväg i solen och babblade på med hängandes tyglar fick Wio plötsligt för sig att hon skulle upp i skogen. Det såg helt sjukt ut, eftersom ponnyskrutten kastade sig upp för en lodrät slänt med ca 2 meters stigning!!!! Från noll till hundra, upp kom hon på två röda, medan Sofie åkte rutchkana nerför hennes rygg. Det såg så sjukt roligt ut!!! Vi skrattade i flera minuter åt saken.
 
Jag och Mickey förra sommaren. Han är en riktigt fin liten russvalack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0