En timme och arton minuter till deadline

Jag är äntligen klar med min uppsats! Med tanke på att jag började skriva i tisdags känns det ändå som att jag har lyckats bra. Jag hade planerat allt i förväg eftersom jag visste att tiden skulle bli knapp med alla tentor i vägen. Jag har döpt uppsatsen till "Texens känslomässiga kompromiss" och den handlar om vilka egenskaper hos texten som öppnar upp för känslobearbetning (för att vara mycket kortfattad).
 
Jag ska belöna mig med en långpromenad och sedan se fram emot eftermiddagens ridpass med Gallina. Efter tisdagens träning känns det så himla roligt och bra!
 
Gallina i tisdags. Fin i kroppen trots att gräset fullkomligt exploderat de senaste veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0