Fotboll till häst?

Jag har ju berättat vid tidigare tillfällen att jag och syrran ska ha en kickoff för de tjejer som ska jobba läger för oss i sommar. Vi ville göra något annorlunda och roligt, och bestämde oss därmed för att vi, om möjligt, skulle spela fotboll till häst!
 
Det är något som RB's hästar definitivt aldrig har gjort tidigare, så vi var inte säkra på om det över huvud taget skulle gå. Det är inte alla hästar som tycker att blåa, studsande bollar är särskilt trevliga...!
 
Så här har ni ett litet filmklipp från Wios första möte med den blåa bollen, och mitt första försök någonsin till att försöka spela fotboll uppifrån hästryggen. Jag hade lite för korta ben för att träffa bollen varje gång, men Wio hjälpte till. Den lilla klippan!
 
Detta var helt galet roligt och det kommer göras om. Nu hoppas jag bara att tjejerna kommer tycka det är lika roligt som jag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0