Hej!

Det är lite dåligt med update nu, det är tentaperiod! Snart börjar jag dock mitt underbara sommarjobb och då kommer det förmodligen flöda in bilder och filmer på massor av söta ponnysar!
 
Idag har jag och Gallina tränat. Först red C, min tränare, på Gallina. Sedan satt jag upp en sväng för att känna efter och se till så att jag förstått de instruktioner hon gav mig då hon red. Gallina var fin! Vi ska nu jobba i skritt till nästa träning, och varje pass kommer gå ut på att få Gallina mjuk, mer lösgjord/stretchad i sina höfter samt att hon ska hitta sin egen balans.
 
Innan träningen ägnade jag mig som vanligt åt stallsysslor. Idag fick jag hämta stallets största skottkärra för att få plats med det hö Gallina inte har haft lust att äta. Dvs i princip allt hö hon har fått under det senaste dygnet!! Höet duger inte längre... hehe. Men det är bra, hon reglerar själv hur mycket mat hon behöver, har alltid gjort det.
 
Jag hade tänkt att ta några fina bilder på henne idag, men eftersom jag var själv och Gallina går efter mig som en hund var det lite knepigt. Får försöka lura med mig någon snart! Vill verkligen ha några nya, fina bilder!!
 
Det enda kortet som blev taget idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0