Missar dressyrkursen =(

Åh, min tränare ska ha en kurs nästnästa vecka, och det hade varit så roligt att vara med! Men just den dagen har jag och syrran planerat in en kickoff för lägertjejerna, vilket vi inte har kunnat hitta ett annat datum för. Det var synd, men å andra sidan kommer det nog bli riktigt roligt med kickoff'en, vi har nämligen tänkt att testa något som vi aldrig gjort förut. Men innan jag säger för mycket måste vi ut o testa idén, eftersom vi inte vet om det kan fungera. Det beror helt på hästarna!
 
Innan allt det där är det dock en massa, massa skolarbete kvar. Imorgon har jag tenta klockan 8 på morgonen (ja, det är en lördagstenta!!!) och på måndag ytterligare en. På torsdag ska min uppsats in och sedan kommer deadlinen på programmeringskursen ytterligare lite senare. Har ytterligare en tenta efter det...
 
Nu ska jag plugga ett tag till, åka till stallet och ikväll ska jag se nya Fast and the Furious! Tjingeling!
 
Dåligkvalitémenroligtändå@gamlapixpåoss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0