Om jag skulle välja någon att ha som förebild inom ridsporten...

... så skulle mitt förstahandsval bli Meredith Michaels Beerbaum. Hon är kanske  inte den ryttare som rider prydligast, men hon har en så otrolig "fighting spirit" och hon verkar verkligen tycka om sina hästar. Hon är så otroligt häftig att se på, speciellt vissa rundor som hon gjorde med Shutterfly. Jag glömmer aldrig den gången jag slog på TV'n och hon satsade allt i en omhoppning med honom. Inför sista jätteoxern var det en lång galoppsträcka, och hon gav honom i princip fritt fram att springa. De kom i en otrolig galopp på nästan långa tyglar och seglade över hindret, i totalt samspel. Det var magiskt.
 
Se bara det här, helt otroligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0