Tenta och ridning

Imorse steg jag upp strax före sex för att hinna i god tid till tentan. Värsta mardrömmen är ju att SL krånglar så att man inte får skriva.. Tågen gick dock i tid idag vilket gjorde att jag till och med kunde stå i en evighetskö på 7-11 för att köpa vatten. Normalt sett brukar jag ta med en Froosh till tentan men jag hade så ont i halsen att det inte kändes lämpligt.
 
Efteråt belönade jag mig själv med ett varv runt sjön i löparskorna, det var väldigt varmt men ändå skönt (ca 6,7km). Sedan dess har jag legat utslagen i soffan, varit i stallet samt handlat.
 
Det är träning imorgon så därför kändes det viktigt att rida ordentligt idag. Nu blev det inget superpass direkt men jag tyckte att jag fick igenom det jag ville. Sedan tyckte jag inte att G kändes helt 100, men det är svårt att veta när hon knappt gör något på dagarna. Vi får se vad C tycker imorgon. Ser i alla fall fram emot det!
 
Nu tänkte jag sova.. Måste samla energi till morgondagen. Jag har två dagar på mig att skriva min uppsats och det kommer bli tajt. Dessutom kommer hovvis kl 10 imorrn (och träningen är kl 19) så det blir lite upphackat... Men det löser sig! Gonatt
 
Jag & G på dressyrtävling i Enskede 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0