Tentalördag

Okej, så det kanske inte var optimalt planerat att gå på en tvåtimmarsbio klockan nio på kvällen dagen innan tentan... Men å andra sidan kunde jag ändå inte somna pga nervositet så det var väl hugget som stucket. Filmen (Fast 6) var galet bra. Jag älskar att de alltid kommer med något nytt, och att det är samma gamla crew (iaf största delarna).
 
Vi får se hur det blir med tentan, jag behövde svara på en fråga i A-delen för att bli godkänd och dessvärre var det induktion av en fibonaccitalföljd... Bara namnet får mig att rysa, haha! Så jag hoppas att jag svarade rätt på allt annat istället.
 
Snart ska jag sova, blev väl inte mer än 4-5 timmar i natt och jag behöver verkligen vara pigg imorrn eftersom det blir mer tentaplugg då.
 
Idag har Gallina fått motion på utebanan. Hon var jätteseg hela ridpasset, förutom just på vägen hem då hon plötsligt blev ett krutpaket. Så det är inte energin det är fel på, utan motivationen! Imorrn blir det kanske ridhuset i stället, det är lite lättare att kommunicera där inne.
 
Jag har tänkt att läsa ut min bok ikväll; The Golden Compass. Den är facinerande skriven! (Storyn är givetvis bra också, men det är något med hans sätt att lägga fram berättelsen som är så annorlunda). Tror jag går o gör det nu. Tjingeling!
 
Jag och Gallina på ryttis för ett antal år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0