Totally absent

Hey, det har inte hänt så mkt på hästfronten på senaste. Har varit på landet o i skolan mest. Och ute i löparspåret så klart! Det gör mig riktigt lycklig =)
 
Gallina mår bra, vi håller på med igångsättningen fortfarande. Idag for hon runt som en virvelvind i longerlinan så jag kan väl inte påstå att detta pass var någonstans i närheten av vad vi ska hålla på med.... Hehe.
 
Utöver deta har jag just beställt två av Nicholas Sparks böcker: Safe Haven (älskade filmen!!) och The Last Song. Tidigare idag skaffade jag mig en Iphone 5, kände hur kontot bara torkade ut genom att skriva på pappret, haha! Men jag blir galen på min HTC så nu ska jag ha en vettig mobil. Passade även på att införskaffa en neonfärgad bikini (typ någon oragne/rosa eller så). Supertuff!
 
Pysen, Vendela o jag förra sommaren =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0